nedelja, 29. marec 2020

Cerkvica sv. Katarine - Krožna pot

Cerkvica sv. Katarine - krožna pot.


Lep dan bo, gledam skozi okno.
 Zadnje čase se šele zjutraj odločam, kam bom šla. Nahrbtnik je vedno pripravljen, le pijačo in malico dodam. Do Katarine grem, mogoče bom imela srečo in videla tudi Julijce.  Parkiram pri pokopališču, na Bl. Dobravi, Stol se vidi v ozadju. 

 Spustim se po cesti proti slapu Šum. Nikogar ne srečam, še kosmatih bučk ni. Slap je skoraj brez vode, tolmun je lepe zelene barve.


 Opazim novi stranišči, TD Gorje se pripravlja na sezono. 



Tudi deske na prehodu in ograja, vse je novo.

 Pa nam jo je vsem skupaj zagodel ta virus. Enkrat bo bo tudi tega konec, le vzdržati moramo.
  Potka je dobro označena večinoma je kolovoz. Zvonček prijetno cinglja.


Malo pred cerkvico poskrbim, da me boli križ, komaj se ujamem. Gledam ptičke, ki se preletavajo po grmovju in se spotaknem. Jezna sem sama nase, pa sem si otežila celo pot. Potem se tolažim," če že mora nekaj narobe, je to še najmanj."

 Cerkvica sv. Katarine je pred menoj in spodaj zamegljen Zasip. Stol se lepo vidi in Begunjščica tudi.



 Skozi mrežo slikam  notranjost cerkvice.



Potem se odpravim do klopce in si  ogledujem Zasip in  Blejski grad.


Gostišče Jurček je zaprto.


 Na levo je odcep za lepo stezico. Po tej strani še nisem šla.  Vrata so posebna, ne odprejo se cela. Spodnji del je pritrjen in je treba stopiti čez.



 Steza je res luštna, skoraj naravnost  je speljana. 
 Lepo je, še razgledi so lepši. Ustavljam se, gledam nazaj, potem ubiram korake naprej. 






Sprehajalcu se umaknem v rob. 



 O, Triglav vidim in sosedne vrhove, skrivajo se za Mežaklo.





 Vasice so posejane naokoli.





Veliko je omele po drevesih.

 Vse do parkirišča nad Vintgarjem, hodim po prijetni stezi. 



 Enostavno je priti  do  cerkvice  iz obeh strani. In potem po želji nadaljevati po označeni poti proti vrhu Homa. Ali pa narediti krožno pot, tako kakor jaz.  Spustim se v Vintgar in nadaljujem po poti levo, čez Strmo stran grem.





Reka Radovna se poigrava okoli kamnov.


 Pristop čez Hom in nazaj čez Boršt, zanimiva pot. V soteski delavci urejajo mostičke, slišim jih. 
 Še pri znamenju se ustavim, LMB.

Potem pa mimo hiš do vaškega jedra, na Bl. Dobravi.



Vaško jedro in cerkev sv. Štefana.



 Še malo po cesti in sem na začetku poti.
 Po GPS sem prehodila 9.00 km, hodila 3.00 ure in naredila okoli 240 m višincev. 



Lepa krožna pot.

Nikoli več ne bo
kot je nekdaj bilo..
saj težko je živeti, če v tebi nekdo
ne sprejema ljubezni, ne zaupa v njo
Ustavil bi čas, zavpil v nebo
"preklinjam dejanja, ki me ranijo".
V meni vihar naj očisti slabost,
če sem res tisti, ki naj mu bo hudo...
/Ans. California/

Ni komentarjev:

Objavite komentar