nedelja, 2. junij 2024

Mala Boncla in malo naokoli

 Javorniški Rovt - potepanje za dušo...

Pusti soncu v srce,
naj hrepenenja polete.
Pusti sanjam vso svobodo,
pusti soncu v srce.

Že malo nazaj, ko so bili Golica  in vrhovi  še rahlo ogrnjeni z belimi zaplatami snega.  In je zelenje  že dobro okrasilo gozdove se odpravim  tja gor. Mali košček raja nad Javorniškim Rovtom.

 Avto pustim na Žagi in se spustim do drugega mostička.


 Zamišljena ubiram kolovoz in hitro sem pri drugem smerokazu za Trilobit. Korak usmerim na desni kolovoz. Pri stezici levo  zavijem v strmino. 





Golica, Krvavka in Ptičji vrh..

Sonce mi dela družbo. Žarki božajo drevje in listje pozlati. Tudi trave so čudovite.  Ko se stezica včasih malo izgubi jo vedno najdem desno, v bližini skalovja Male Boncle. 

Vzel to pesem sem iz naftalina,
nihče ne protestira, vsak se strinja.
Naj slabe misli romajo v koš,
svet bo lepši, videl boš.

Včasih je bila to najina pot, bučka moja. Sedaj pa le zvončka  cingljata in mi obujata spomine. Sleme se hitro bliža in greben je pozlačen. Stojim in občudujem to lepoto. 

Narava je čudovita. Počasi se vzpenjam, skozi drevje se pokaže Trilobit. Prehitro sem na vrhu.




 Občudujem  Julijce, Karavanke in lepo mi je pri srcu. Nekam lažje se počutim. Velikokrat sem že bila na tej mali gori in vedno mi je v uteho. Sedim na klopci in v mislih se sprehajam po vrhovih. Zelenih pašnikih, ki se  kažejo med  drevjem in hiškam  raztresenih naokoli.  Dolgo sedim,  potem pomaham goram in se poslovim. Od Pokljuških gora do Kukove špice  je vse na ogled, le daleč so...


V zraku naj visi pozitiva,
naj prvi nagajiv nasmeh odkriva.
Poslušaj vedno le svoje srce,
ker le ono dobro ve.

 Nadaljujem po slemenu do zelo strmega kolovoza. Spustim se po njem do spodnjega smerokaza za Trilobit. 


 Dan je čudovit in sonce riše čudovite barve in odseve na jezeru.



Srček  je ob stezi


in kalužnice ob robu.

 Hodim tik ob vodi in nasmeh mi leze na obraz. To potrebujem. 


Potok Javornik buči in se peni, ko se preliva v jezero. 




Potem se  vračam mimo Trilobita.  Še HE grem pogledat. Včasih ni zaklenjena, imam srečo. Še vedno je vse tako kot pred leti.








 Previdno zaprem vrata, da me kdo ne nahruli, se zgodi. Spustim se do avta in pri oznakah za slapove  ustavim.


Za varnost je ograja.

 Kamni, tolmun  vse se blešči in zlati od sonca, čudovito je. 



 Drevje že zakriva spodnji slapič in vrnem se k avtomobilu. Še dva se vzpenjata. 

Čudovito potepanje je za mano in občutek je dober. Lepo je bilo!

Pusti soncu v srce,
naj hrepenenja polete.
Pusti sanjam vso svobodo,
pusti soncu,
pusti soncu,
pusti soncu v srce.

/Avtor besedila- Bernd Meinunger/


Ni komentarjev:

Objavite komentar