ponedeljek, 22. avgust 2016

Visoka peč, Ciprnik..

Visoka peč in Ciprnik nad dolino skakalnic...
 

Peljem se po lepo obnovljeni cesti in  začnem pri Domu Planica.
 

 Lovska potka  je lepa, ko se  začetni gruščasti del spremeni v mehko stezico je prav prijetno.
 


V strmih okljukah se vije skozi gozd.  Na skalnih robeh dovoli poglede na zatrep doline Tamar in verigo vršacev in Ciprnikom na levi.
 
 

  Pri hišici se ustavim. Gledam proti skakalnicam, vse je še tiho pa nisem prav zgodna.
 



 Jalovec je kot vedno glavni.
 

 Potka je lepo očiščena, podrto drevje je odstranjeno le korak je nekam težak. Veliko vlage je v zraku, kar teče mi v oči. Na sedlu sem, levo je Vitranc in Mojčina koča, mika me tja pa pustim to za drugič.
 

Današnja pot me vodi na Ciprnik in Visoko peč.  Zanimiv možic je ob potki.
 

Varovala  pridejo prav za lajšanje vzpona. 
 



 Na vrhu Ciprnika sem, 1745 metrov visoke gore.
 



 Krasen je pogled na skakalnice, celoten Nordijski center Planica.
 




 Najlepši pa je Jalovec, ki kraljuje na sredini gorskega venca.
 Pod njim je dolina Tamar, na levi vrtoglave stene  Mojstrovk, Travnika in Šit, na desni pa dolga veriga Ponc.
 


 
  Fotografiram in opazujem moj naslednji cilj, Visoka peč. Dva vrhova sta na poti, vmesni vrh je razgledna glava  in malo višja Visoka peč. Vedno ga gledam ko grem na Mojstrovko ali Slemenovo špico. Zadnji čas da  obiščem ta vrh.



 Vse je zakrito z zelenjem in le slutim lahko, da bo potreben globok spust. Mladenka sedi na skali in opazuje gorate lepotce, ko grem mimo.
 

 Že na začetku mi  teren da vedeti, da ne bo ravno sprehod. Globok sestop in nato vzpon na glavo.




Stezica je sledljiva in rušje obžagano. Do sem je šlo kar hitro. Malo se razgledam in se zopet spustim v globel. Ob potki  raste pušpan,  kiselkast okus jagod  je dober za osvežitev.
 

  Še malo in vidim križ na robu Visoke peči (1749), ki se šopiri pred mogočnim Jalovcem.
 



 Kopast vrh s križem na robu in razgledi.
 

 Slemenova špica je čisto blizu. Čudovita ogrlica  gora kamor pogledam.






 Lepo je na tem vrhu! Posedim in občudujem gore, daleč preko meja.   Tudi  Ciprnik ni prav blizu,
 na njem so ljudje.
 

 Poslovim se  od Visoke peči, pogled mi uhaja na prepadne stene vrhov okoli mene in se podam nazaj proti Ciprniku.
 



 



Malo si oddahnem ko prilezem nazaj na vrh.



 Ni ravno težka ta pot do Visoke peči, pa vendar  spuščanje in vzpenjanje  pobere energijo.   Vrh sameva, spodaj slišim glasove ljudje se vzpenjajo. Še pogled nazaj proti Visoki peči in mogočnim sosedom, še Triglav vidim in spustim se proti dolini.




 Pri domu  imajo malčki  vaje in pri skakalnicah  je živahno.
 

 Lepi so vrhovi nad dolino skakalnic in razgledi z gora so čudoviti.


Iz pesmi Toneta Kuntnerja- Je vsako srečanje...
Vsak od nas svojo pot potuje.
Vsako pot tisoč lučk osvetljuje.
Vsako srce tisoč nitk povezuje.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar